fredag 16 augusti 2013

Länge sen sist!

Nu var det längesen jag skrev någonting i denna blogg - vill börja med att be om ursäkt för detta.

Idag är det bockjaktspremiär, någon mark för detta har jag inte men jag glädjs åt er som har möjlighet att gå ut i skogen och bara njuta, själv har jag träningsverk efter gårdagens cykeltur med hundarna - ja hundarna, har 2 st nu, Panthera är 2 år och sen fick jag äran att ta hand om Busa. Busa är en 10-årig tik som våran gamla hundförare ägde, tyvärr gick han bort för ett tag sen och Busa fick flytta hem till oss



Efter att rangordningen var satt


Blev de kompisar

 Alice (3) är ute och går med busa

Agnes (5) och Busa

Vi cyklar, springer och mår gott - snart är det älgjakt, årets höjdpunkt

Väl mött
Andreas


1 kommentar:

Nigeria Food recipes sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.